Blog

Bouwen op frames of feiten?

Afgelopen maanden is er veel gesproken en geschreven over de varken- en pluimveesector in Nederland. In de politiek, de kranten, radio en tv en sociale media.

De pluimvee- en varkenssector hebben naar aanleiding van deze maatschappelijke discussie representatieve onderzoeken laten uitvoeren naar de verwachtingen en percepties van de Nederlandse bevolking.

De conclusie

De pluimveesector en de varkenssector mogen er zijn en blijven!

Lees hier de uitkomsten van de opinieonderzoeken:

Agrimarketing

Een resultaat waar wij ontzettend blij van worden! En goed nieuws, moet veelvuldig gedeeld worden. Want laten wij nu eens het tegengestelde geluid horen op sociale media. Met zijn allen zijn we sterk en kunnen we nu iets doen aan de negatieve beeldvorming waaronder de sectoren al jaren onderhevig zijn.

Pak samen met ons de handschoen op!

1. Volg de social media kanalen:

Pluimveesector

Varkenssector


2. Like en deel de berichten:

Like en deel de berichten op de sociale media van De pluimveesector mag er zijn en blijven én Bouwen op frames of feiten? Zet het bericht eventueel extra kracht bij door een eigen ervaring of feit te plaatsen bij het gedeelde bericht. 

3. Gebruik de volgende hashtags

Kip:
#dierenwelzijn #pluimvee #pluimveehouderij #depluimveesectormagerzijnenblijven

Varken:
#dierenwelzijn #varken #varkenshouderij #bouwenopframesoffeiten

Meer weten?

Wija digital marketing | Rijksweg 236 | 9423 PH Hoogersmilde | +31 (0) 592 45 93 80