Image

Wija Koers
E-strategie & Implementatie

Wija is een autoriteit in haar vakgebied en geniet de nodige bekendheid in de agrarische- en bouwsector. Ze is een begenadigd en veelgevraagd spreekster op congressen en seminars en bekleedt menig bestuursfunctie. 'Zelf heb ik altijd de ruimte genomen én gekregen om te ondernemen. Om de dingen te doen waar ik energie van krijg. Dat is wat ik mijn opdrachtgevers ook gun. Met Wija digital marketing wil ik ondernemingen én ondernemers meer en beter laten presteren met slimme en onderscheidende E-oplossingen. Zodat ze nog beter worden in waar ze al goed in zijn en zich kunnen focussen op waar ze blij van worden. Zoals ikzelf blij wordt van het werken met gelijkgestemde mensen binnen Wija digital marketing. Betrokken mensen die goed zijn in hun vak, maar die zo wijs en ervaren zijn dat ze zichzelf dienstbaar willen en kunnen maken aan het grote geheel.'


Image

Wija Koers
E-strategie & Implementatie

Wija is een autoriteit in haar vakgebied en geniet de nodige bekendheid in de agrarische- en bouwsector. Ze is een begenadigd en veelgevraagd spreekster op congressen en seminars en bekleedt menig bestuursfunctie. 'Zelf heb ik altijd de ruimte genomen én gekregen om te ondernemen. Om de dingen te doen waar ik energie van krijg. Dat is wat ik mijn opdrachtgevers ook gun. Met Wija digital marketing wil ik ondernemingen én ondernemers meer en beter laten presteren met slimme en onderscheidende E-oplossingen. Zodat ze nog beter worden in waar ze al goed in zijn en zich kunnen focussen op waar ze blij van worden. Zoals ikzelf blij wordt van het werken met gelijkgestemde mensen binnen Wija digital marketing. Betrokken mensen die goed zijn in hun vak, maar die zo wijs en ervaren zijn dat ze zichzelf dienstbaar willen en kunnen maken aan het grote geheel.'


Gert Jan Cuperus
Strategie, Storytelling & Copy

Van copywriter tot bevlogen strateeg, storyteller, coach en inspirator, zo is het carrièreverloop van Gert Jan het best te beschrijven. Hij werkte en werkt voor aansprekende profit-organisaties en voor (Rijks)overheden als Rijkswaterstaat en Agentschap.nl, waterschappen, provincies en gemeenten. 'De meeste organisaties zoomen nog steeds in op wát ze aanbieden aan producten en diensten. Terwijl de trend is dat steeds meer mensen geïnteresseerd zijn in waaróm ze dat doen. Dan gaat het om waarden als authenticiteit, empathie en sympathie. Dáármee raak je klanten, medewerkers, leveranciers en stakeholders in het hart. Op díe manier maak je als organisatie of als merk elke dag nieuwe vrienden met een hoge gunfactor. En iedereen zal het beamen, een warme gunfactor is – zeker op de langere termijn – vele malen waardevoller dan een koud (ver)koopargument. Wat je daarvoor nodig hebt? Een heldere strategie en een krachtig en overtuigend verhaal. Binnen Wija digital marketing hebben we alle expertise in huis om dat verhaal op te rakelen en te schrijven, maar ook om daarvoor de juiste E-podia te ontwikkelen.


Image
Image

Gert Jan Cuperus
Strategie, Storytelling & Copy

Van copywriter tot bevlogen strateeg, storyteller, coach en inspirator, zo is het carrièreverloop van Gert Jan het best te beschrijven. Hij werkte en werkt voor aansprekende profit-organisaties en voor (Rijks)overheden als Rijkswaterstaat en Agentschap.nl, waterschappen, provincies en gemeenten. 'De meeste organisaties zoomen nog steeds in op wát ze aanbieden aan producten en diensten. Terwijl de trend is dat steeds meer mensen geïnteresseerd zijn in waaróm ze dat doen. Dan gaat het om waarden als authenticiteit, empathie en sympathie. Dáármee raak je klanten, medewerkers, leveranciers en stakeholders in het hart. Op díe manier maak je als organisatie of als merk elke dag nieuwe vrienden met een hoge gunfactor. En iedereen zal het beamen, een warme gunfactor is – zeker op de langere termijn – vele malen waardevoller dan een koud (ver)koopargument. Wat je daarvoor nodig hebt? Een heldere strategie en een krachtig en overtuigend verhaal. Binnen Wija digital marketing hebben we alle expertise in huis om dat verhaal op te rakelen en te schrijven, maar ook om daarvoor de juiste E-podia te ontwikkelen.


Image

Sven Schriever
Concept & Creatie

Grafisch ontwerper, art director, creative director, het maakt niet zo heel erg veel uit hoe je Sven Schriever noemt. Feit is dat hij een zeer goed ontwikkeld oog heeft voor wat mooi én goed is. En dat hij over de skills beschikt om de wensen van klanten om te zetten in hoogstaand creatief werk. 'Mijn ambitie is om mooie ontwerpen maken. Maakt niet uit waarvoor. Dat is iedere dag weer mijn drive. Uiteraard moet het 'kunnen ontwerpen' in je zitten, maar het helpt ook zeker dat programma's als Illustrator, Photoshop, Animate, Indesign en After effects weinig geheimen meer voor mij kennen. Het mooie van deel uitmaken van Wija digital marketing? Allemaal hebben we onze eigen achtergrond en ervaringen. Maar allemaal zijn we expert in ons eigen vakgebied waardoor we altijd werk van een hoog niveau afleveren. En uiteraard leveren we alles ook altijd 'punktlich' en 'grundlich' op. Ja, ik beheers inderdaad zowel de Nederlandse als de Duitse taal. Handig, aangezien we met Wija digital marketing ook internationale klanten bedienen en daar stiekem wel meer van willen.


Image

Sven Schriever
Concept & Creatie

Grafisch ontwerper, art director, creative director, het maakt niet zo heel erg veel uit hoe je Sven Schriever noemt. Feit is dat hij een zeer goed ontwikkeld oog heeft voor wat mooi én goed is. En dat hij over de skills beschikt om de wensen van klanten om te zetten in hoogstaand creatief werk. 'Mijn ambitie is om mooie ontwerpen maken. Maakt niet uit waarvoor. Dat is iedere dag weer mijn drive. Uiteraard moet het 'kunnen ontwerpen' in je zitten, maar het helpt ook zeker dat programma's als Illustrator, Photoshop, Animate, Indesign en After effects weinig geheimen meer voor mij kennen. Het mooie van deel uitmaken van Wija digital marketing? Allemaal hebben we onze eigen achtergrond en ervaringen. Maar allemaal zijn we expert in ons eigen vakgebied waardoor we altijd werk van een hoog niveau afleveren. En uiteraard leveren we alles ook altijd 'punktlich' en 'grundlich' op. Ja, ik beheers inderdaad zowel de Nederlandse als de Duitse taal. Handig, aangezien we met Wija digital marketing ook internationale klanten bedienen en daar stiekem wel meer van willen.


Berd van der Veen
ICT advies & E-ontwikkeling

Het lijkt wel of er tegenwoordig geen 'nee' te koop is in de E-wereld. Voor alles is een oplossing. En tijd en afstand zijn al helemaal begrippen uit de 'oude' wereld. Alleen kost die ene oplossing soms beduidend meer of is die vele malen effectiever dan die andere. Hoe in dat E-oerwoud dan de juiste beslissingen te nemen? 'Wat ik veel meemaak in mijn werk is dat mensen te snel voor een oplossing kiezen. Oh, een website. Of oh, dan doen we toch een Facebook-campagne. Ik probeer dan altijd te focussen op de proceskant. Want wat moet die E-oplossing nu én in de toekomst kunnen? En hoe kun je dat gewenste effect versterken of versnellen? Gaan we voor open source en zo ja, welke? Omdat ik als E-ontwikkelaar de pro's en contra's heb ervaren, kan ik daarover goed adviseren. Uiteindelijk gaat het er mij om de opdrachtgever te helpen de juiste investering te doen in termen van systemen en programma's. En als het gaat om ontwerpen en content? Binnen Wija digital marketing hebben we dan al zo veel overlegd en gebrainstormd dat die meestal ook al grotendeels in de steigers staan.


Image
Image

Berd van der Veen
ICT advies & E-ontwikkeling

Het lijkt wel of er tegenwoordig geen 'nee' te koop is in de E-wereld. Voor alles is een oplossing. En tijd en afstand zijn al helemaal begrippen uit de 'oude' wereld. Alleen kost die ene oplossing soms beduidend meer of is die vele malen effectiever dan die andere. Hoe in dat E-oerwoud dan de juiste beslissingen te nemen? 'Wat ik veel meemaak in mijn werk is dat mensen te snel voor een oplossing kiezen. Oh, een website. Of oh, dan doen we toch een Facebook-campagne. Ik probeer dan altijd te focussen op de proceskant. Want wat moet die E-oplossing nu én in de toekomst kunnen? En hoe kun je dat gewenste effect versterken of versnellen? Gaan we voor open source en zo ja, welke? Omdat ik als E-ontwikkelaar de pro's en contra's heb ervaren, kan ik daarover goed adviseren. Uiteindelijk gaat het er mij om de opdrachtgever te helpen de juiste investering te doen in termen van systemen en programma's. En als het gaat om ontwerpen en content? Binnen Wija digital marketing hebben we dan al zo veel overlegd en gebrainstormd dat die meestal ook al grotendeels in de steigers staan.


Image

Paul Buikstra
Google SEO/SEA & Social Media

Zeg Google en iedereen denkt aan vinden en gevonden willen worden. Peter heeft daar z'n werk van gemaakt en mag inmiddels met recht een specialist op dat gebied worden genoemd. Net als dat hij tevens een expert is als het gaat om de inzet van social media. 'Door klanten online een podium te geven, creëer je de mogelijkheid voor hen om hun verhaal te kunnen vertellen. En dat natuurlijk het liefst op een unieke, opvallende én winstgevende manier. Maar gevonden worden in Google is één ding. Dan moet je natuurlijk nog wel een goede opvolgstrategie en een kloppend verhaal hebben, anders zijn al je SEO- en SEA-investeringen alsnog weggegooid geld. Datzelfde geldt voor de inzet van social media. Mijn advies is altijd; doe het niet of doe het goed. Want alleen dan versterken uitingen elkaar. En dan alleen dan renderen E-investeringen. Binnen Wija digital marketing beschikken we over meer dan voldoende denkkracht om naast de technische realisatie van social media-campagnes deze ook op creatief vlak onderscheidend te laten zijn.


Image

Peter Hagenus
Google SEO/SEA & Social Media

Zeg Google en iedereen denkt aan vinden en gevonden willen worden. Peter heeft daar z'n werk van gemaakt en mag inmiddels met recht een specialist op dat gebied worden genoemd. Net als dat hij tevens een expert is als het gaat om de inzet van social media. 'Door klanten online een podium te geven, creëer je de mogelijkheid voor hen om hun verhaal te kunnen vertellen. En dat natuurlijk het liefst op een unieke, opvallende én winstgevende manier. Maar gevonden worden in Google is één ding. Dan moet je natuurlijk nog wel een goede opvolgstrategie en een kloppend verhaal hebben, anders zijn al je SEO- en SEA-investeringen alsnog weggegooid geld. Datzelfde geldt voor de inzet van social media. Mijn advies is altijd; doe het niet of doe het goed. Want alleen dan versterken uitingen elkaar. En dan alleen dan renderen E-investeringen. Binnen Wija digital marketing beschikken we over meer dan voldoende denkkracht om naast de technische realisatie van social media-campagnes deze ook op creatief vlak onderscheidend te laten zijn.


Wija digital marketing
Rijksweg 236
9423 PH Hoogersmilde
+31 (0) 592 45 93 80

Wija digital marketing helpt u als ondernemer bij het genereren van business optimaal gebruik te maken van het internet. Follow us!