Trotse Pluimveehouders

Hoe zorg je ervoor dat jij als Pluimveehouder én als Ondernemer weer gewaardeerd en gerespecteerd wordt door de directe omgeving?

Wat leer je?

De visie voor het voorbestaan van jouw bedrijf verder ontwikkelen door de nu zo noodzakelijke C van communicatie te integreren in je bedrijfsstrategie.
Het helpt jou om het verhaal van jou en jouw bedrijf helder te positioneren, waarom doe je de dingen die je doet, wat is je toekomst visie en waarom geloof je in jouw bedrijf, waar ben je trots op en waarom ben je waardevol voor je omgeving.

Wat gaan we doen?

Actief leren communiceren in studiegroepverband.

Wij zijn geïnspireerd door de Bloembollen-sector.

Twee nare Zembla uitzendingen en acties van o.a. Bollenboos met als doel het gebruik van gewasbeschermingsmiddelen te verbieden en daarmee het bestaansrecht van de sector te vernietigen.

De bollenboeren lieten dit niet gebeuren, zij namen het initiatief en startten een communicatieactie met behulp van onder andere de social media om het echte verhaal te vertellen. Met als gevolg veel positieve media berichten en initiatieven zoals fietsroutes langs prachtig gekleurde bollenvelden.

Om dit zelfde verhaal te ontwikkelen zal duidelijk moeten worden:

  • Wie zijn we
  • Wie we graag willen zijn
  • Hoe willen we dat de omgeving over ons denkt / spreekt
  • Hoe gaan we dit duidelijk maken
Melkveestudieclub

Waarom

Voor waardering en respect is het belangrijk om een comunicatiestrategie te ontwikkelen als antwoord op de ¨georganiseerde¨ weerstand tegen de pluimveehouderij sector. Hierbij is het van groot belang dat we allemaal hetzelfde verhaal vertellen. Wat dit verhaal is leer je bij de Trotse Pluimveehouders.

Interesse gekregen in de Trotse Pluimveehouders?

28 oktober 2019

Meldt u nu aan!

Datum : 28 oktober 2019
Ontvangst : 19.15 uur
Aanvang : 20.00 uur

In de Ambassadeurstrainingen voor TeamAgroNL gegeven en verzorgt door Wija Digital Marketing veel opgestoken. Een gedreven vakvrouw die haar kennis en kunde met passie overbrengt op de enthousiaste Ambassadeursgroep. Geleerd dat een berichtje op Twitter meer mogelijkheden en bereik kan generen. Dat zegt deze pluimveeman op Klompen.

Jan Brok

Hoe zit het met onze Nederlandse kippen?

Nederlanders zijn gek op kip! Gemiddeld eten we jaarlijks ruim 18 kilo kippenvlees per persoon. Kip past namelijk bij veel gerechten, het is lekker en kent een eenvoudige bereiding.

pluimveehouders

Meedoen met de Trotse Pluimveehouders?

Een beller is sneller!

Voor meer informatie kunt u altijd even een belletje doen:

 +31 (0)592 459 380



Hoe groter de groep mensen die enthousiast met ons meedoen, hoe groter ons bereik, hoe gemakkelijker we de sector positief in beeld kunnen brengen. Weet je nog iemand die dit leuk vindt en graag mee wil helpen? Laat het ons weten dan nodigen we hem / haar uit.

Wija digital marketing
Rijksweg 236
9423 PH Hoogersmilde
+31 (0) 592 45 93 80

Wija digital marketing helpt u als ondernemer bij het genereren van business optimaal gebruik te maken van het internet. Follow us!