Strategisch marketing plan

Strategisch Internetmarketing plan

Wija Internetmarketing helpt u als ondernemer om, bij het genereren van business, optimaal gebruik te maken van internet. Steeds meer prospects gebruiken internet niet alleen voor het vinden van informatie, maar gaan vooral op zoek naar de oplossing voor hun probleem. Als u beschikt over een intelligent opgezette zoekmachine-gerichte website, vergroot u de kans dat de prospect bij zijn zoektocht naar de oplossing voor zijn probleem op uw website terechtkomt. Eenmaal op uw website beland, moet de prospect ervan worden overtuigd dat hij voor de oplossing van zijn probleem bij u aan het juiste adres is.
Voordat u instrumenten gaat inzetten om uw gestelde doelstellingen te kunnen bereiken, is het van belang dat u op strategisch niveau begint met een goed plan, een grondige analyse, omgezet in een gerichte aanpak.

Waar bestaat het Strategisch verslag uit

Hier brengen wij uw probleemoplossend vermogen in kaart. Wij gaan hiervoor uitvoerig onderzoek verrichten hoe u uw klanten van dienst kunt zijn. In dit onderzoek wordt de focus gelegd op het model van een verkoop-gestuurde organisatie en wordt het model van de traditionele product-gestuurde organisatie losgelaten. Tevens inventariseren we wat de werkelijke intrinsieke waarde is van uw product, bedrijf en merk. Met behulp van deze informatie is het mogelijk uw merk online te laden, met de instrumenten die wij u in een vervolgtraject aanreiken.
De volgende stap is het Tactisch Internetmarketingplan; daarin wordt onderzocht waar u zich online moet bevinden en hoe u daar moet acteren om daadwerkelijk door uw prospects te worden gevonden.

Zo werkt Wija

De gebruikelijke door ons gevolgde gang van zaken is dat er
- eerst een Strategisch Internetmarketingplan wordt geschreven,
- gevolgd door een Tactisch Internetmarketingplan en ten slotte
- een beschrijving van de Operationele Internetmarketinginstrumenten.

U bevindt zich nu in het Strategische onderdeel.

Keynotes:
  • Kernwaarden van de organisatie
  • Kernwaarden van de suspect - prospect - klant
  • Kernwaarden van de producten / diensten
  • Uw probleemoplossend vermogen

Meer weten?