Niet voor de boeren en ook niet voor de politie - Wija Digital Marketing

In mijn vorige columns heb ik jullie laten kennis maken met mijn 5 stappenplan (zie figuur). We hebben kennis gemaakt met stap 1 Inventariseren, stap 2 Signaleren, stap 3 Modelleren, stap 4 Delen en stap 5 Acteren. In deze column vertel ik u graag nog iets meer over stap 5 Acteren.

Wija digital marketing - Agrimarketing - DOC kaas

In mijn vorige columns heb ik jullie laten kennis maken met mijn 5 stappenplan (zie figuur). We hebben kennis gemaakt met stap 1 Inventariseren, stap 2 Signaleren, stap 3 Modelleren en stap 4 Delen. In deze column vertel ik u graag meer over stap 5 Acteren.

Wija digital marketing - Agrimarketing - DOC kaas

In mijn vorige twee columns heb ik jullie laten kennis maken met mijn 5 stappenplan (zie figuur). We hebben kennis gemaakt met stap 1 Inventariseren, stap 2 Signaleren en stap 3 Modelleren. In deze column vertel ik u graag meer over stap 4 Delen. Delen van de strategie die we hebben bepaald en vertaald naar de website. Nu is het zaak om te zorgen dat we mensen ‘verleiden’ om onze website te bezoeken en dat mensen begrijpen en onthouden wat de boodschap is. Om mensen te laten onthouden wat de boodschap is geldt de kracht van het delen, oftewel het herhalen van de boodschap. Een eeuwenoude wetenschap in het latijn: Repetitio mater scientiae est. Herhaling is de moeder van de wetenschap.

Wija digital marketing - Agrimarketing - DOC kaas

In het vorige column heb ik jullie laten kennis maken met mijn 5 stappenplan (zie figuur) dat ik ontwikkeld heb. We hebben kennis gemaakt met stap 1 Inventariseren en stap 2 Signaleren. In deze column vertel ik u graag meer over stap 3 Modelleren. In dit geval nemen we als voorbeeld de website.

Wija digital marketing - Agrimarketing - DOC kaas

In het vorige column heb ik jullie meegenomen waarom ik het belangrijk vind dat melkveehouders hun geluid laten horen naar de maatschappij. Door de Melkveestudiegroepen die ik begeleid, heb ik ervaren dat melkveehouders veel ondernemen. Ze organiseren open dagen, ontvangen scholen, geven interviews op lokale maar ook landelijke radio en tv, zijn actief op social media en nog veel meer. Om deze inspanningen nog succesvoller te maken voor een nog groter publiek is een goede strategie van belang. In mijn vak noemen we dat branding content, merkwaarden, trefwoorden en mobiliseren van energie.

Wija digital marketing
Rijksweg 236
9423 PH Hoogersmilde
+31 (0) 592 45 93 80

Wija digital marketing helpt u als ondernemer bij het genereren van business optimaal gebruik te maken van het internet. Follow us!